Tere tulemast!

Tingimused ja garantii

Kasutustingimused

  1. Kui Teid huvitab Greenise või Versapersi toode, mida hetkel saadaval ei ole, soovitame pöörduda meie poole e-kirja teel: info@mahlapressid.ee, et saada infot toote saabumise kohta või esitada eritellimus.
  2. Tootepildid on illustreeriva tähendusega.
  3. Toodete hind ja saadavus võib muutuda. Ostjale kehtivad tellimuse esitamise ajal kehtinud hinnad. Kui tellimuse täitmine ei ole võimalik, võtab e-pood ostjaga ühendust ja tagastab raha. E-pood jätab endale õiguse tehingust taganeda, kui kauba hind on kuvatud valesti (tehniline viga, inimlik eksitus vms). Sellisel juhul tagastatakse raha ostjale.
  4. Kui ostjal on kehtiv sooduskupongi kood, tuleb minna lingile "Ostukorv" ning sisestada see lahtrisse „Kupongi kood“ ja vajutada „Lisa kupong“ nuppu. Süsteem kuvab uue soodushinna.
  5. Ostja valib kohaletoimetamise viisi ja koha. Postikulud lisatakse toote hinnale. Tellimustele summas alates 270 € on Smartposti teenus tasuta.
  6. Toodete eest saab maksta pangaülekandega. Kui tellimuse eest ei tasuta 2 tööpäeva jooksul, on e-poel õigus tellimus tühistada.
  7. Kaup pannakse posti hiljemalt 48 tundi pärast makse laekumist (v.a reede ja laupäev).
  8. Kaup toimetatakse üldiselt kohale 3-6 tööpäeva jooksul.
  9. Kui soovite osta toodet ettevõtte nimele, kirjutage ostu vormistades ettevõtte nimi lahtrisse „Firma nimi”.
  10. Ostjal on õigus 14 päeva jooksul teatada e-poele soovist lepingust taganeda. Tagastatav toode peab olema komplektne, originaalpakendis ja kaup ei tohi olla kasutatud. Ostja tagastab kauba ja tasub transpordikulud. Lifewell OÜ lepib kliendiga kokku, millisele aadressile kaup tagastada. Kauba tagastamiseks palume saata e-kiri aadressile info@mahlapressid.ee koos järgnevate andmetega: Tagastatav kaup, arve number, pangakonto number, kuhu raha tagastada. Raha tagastatakse 14 tööpäeva jooksul alates kauba tagastamisest. Tagasimaksmisele kuulub ainult kauba maksumus.

    Enne kauba vastuvõtmist soovitame Teil toote pakendid üle vaadata ja selle väliste vigastuste olemasolu korral kaupa mitte vastu võtta. Sellisel puhul informeerida meid: info@mahlapressid.ee ning saadame Teile uue toote. Kui toode on vastu võetud, siis hilisemaid pretensioone vigastatud kauba osas ei rahuldata ja välja ei vahetata (v.a garantiilised juhtumid).


Garantiitingimused

  1. Garantii kehtib ainult Lifewell OÜ poolt müüdud kaupadele.
  2. Lifewell OÜ vastutab toodete mittevastavuse ja puuduste eest, mis ilmnevad:
    1. Greenis aeglastel mahlapressidel 2 aasta jooksul.
      1. Greenis aeglaste mahlapresside mootoritele kehtib garantii eraisikutele vastavalt paketile.
      2. Lisaseadmete ja tarvikute garantii on 6 kuud.
    2. Versapers aeglastel mahlapressidel 3 aasta jooksul (2 aastane seadusega nõutav garantii + 1 aastane Versapers lisagarantii);
      1. Versapers aeglaste mahlapresside mootorile kehtib eraisikule 10-aastane garantii.
    3. Juriidilistele isikutele kehtib 1-aastane garantii nii mootorile kui ka muudele osadele.
  3. Garantiiaeg algab, kui toode antakse Lifewell OÜ poolt üle selle tarbijale. Garantii kehtib toote esimesele kasutajale. Toote või osa ümbervahetamine ei pikenda esialgset garantiiaega.
  4. Materjali- või valmistusvealise toote puhul kohustub Lifewell OÜ remontima, välja vahetama või hüvitama vealise toote juhul, kui materjali või valmistusvead on põhjustanud toote kasutuskõlbmatuks muutumise.
  5. Lifewell OÜ ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud väärkasutusest ja toote normaalsest kulumisest.
    Garantii alla ei kuulu vead, mis on põhjustatud:
    - normaalsest kulumisest;
    - puudulikust hooldamisest;
    - vealisest paigaldusest;
    - valest kasutamisest (näiteks kirsi vm luuviljaliste kivide või pähklikoorte pressi sattumine; liiga kõvad pählid - vt kasutusjuhend);
    - muudest välisteguritest põhjustatud vigadest.
  6. Garantiid puudutav avaldus tuleb teha Lifewell OÜ-le aadressile info@mahlapressid.ee 30 päeva jooksul pärast vea avastamist.
    Garantiiavaldusele tuleb lisada:
    - toote ostmise kuupäev, tellimuse number;
    - vea ilmnemiskuupäev;
    - täpne vea ilmnemise kirjeldus (ei aktsepteerita üldsõnalisi kirjeldusi nagu „press on katki”, „press ei tööta” jne);
    - kliendi nimi ja kontakttelefon;
    - garantiitalong kui see on vastaval tootel olemas.
  7. Kui klient vaidlustab Lifewell OÜ garantiieksperdi otsuse toote garantii suhtes, suunatakse vastav toode erapooletusse ekspertiisi (nt. koostööpartner, valmistajatehas või muu). Käsitlusaeg sellisel juhul on maksimaalselt 2 kuud. Kui selle aja jooksul ei ole ekspertiisi tulemus selgunud, kuulub toode hüvitamisele.
    Garantiiekspertiis teostatakse üldjuhul Lifewell OÜ kulul. Kui klient ei ole nõus meie garantiiotsusega, antakse kliendile võimalus tellida erapooletu ekspertiis kliendi kulul. Erapooletu ekspertiis peab olema mõlemalt poolt aktsepteeritav. Juhul, kui erapooletu eksperdi otsus on positiivne, hüvitab Lifewell OÜ ekspertiisikulud.
  8. Lifewell OÜ hüvitab toote väljavahetamisega kaasnevad mõistlikud postikulud, kui toode osutub garantiiliseks.
  9. Vealist toodet, mis on hüvitatud, ei tagastata.
  10. Kui toodet ei aktsepteerita garantiiliseks, on Lifewell OÜ-l õigus toode 30 päeva möödudes hävitada, kui garantiinõude esitaja ei ole avaldanud kirjalikult soovi toote tagastamiseks.


Kui Teil on küsimusi, vajate tootekonsultatsiooni vms, palume Teile meiega ühendust võtta: info@mahlapressid.ee.